Snön är här för att stanna

Fasiken vad kallt det börjar bli. Men det är rätt mysigt nu när snön är här för att stanna.

Dagen har spenderats i soffan vilket har varit helt underbart. Har legat och pratat med lillen i magen, men han/hon verkar ha en chillardag idag också. Så båda har bara tagit det lugnt och låtit dagen försvinna.




Har även fått några kommentarer som jag tänkte besvara;

Saken mellan mig och Elin just nu är att vi har tagit en paus ifrån varandra. Vi har pratat om att vi ska träffas och tala ut med varandra men det har dock inte blivit av riktigt än, men förhoppningsvis snart.
Och visst har jag och Elin stått varandra nära, nästan som systrar, men just nu har båda så pass mycket på varsitt håll, så vi får se hur det blir med allt.

Pappan till barnet har jag inte gått ut med än, men det kommer nog väldigt snart förhoppningsvis. Jag vet att det kommer att komma ut som du skrev, men jag trivs när det är lite hemligt på bloggen.
Jag kan däremot säga att jag är väldigt stolt över Mr X, och jag hade inte velat ha nån annan som pappa till mitt barn. Han kommer bli en superpappa som alltid kommer finnas där i alla lägen.

Och D, Dan, är helt underbar som står vid min sida trots allt han får ta med mitt humör. En äkta vän som verkligen finns där i alla lägen!

Hoppas jag svarade på era frågor och gav ett bra svar.
Peace



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback