Avatar + hormoner = Inte helt okej!

Egentligen vill jag bara sova, men jag skriver lite ändå.
Men som sagt så hade jag stormöte idag vilket gick alldeles lysande. Vi pratade om graviditeten, förlossningen, stöd innan och efter barnet är fött osv.
Jag fick även träffa en ny kurator som jag och X ska fara och träffa nån gång efter ultraljudet, känns spännande. Just ja, jag har ju säkert glömt skriva att jag har fått en tid för att fara och göra ultraljud! Yeey! Då får jag även förhoppningsvis veta könet, och ja, jag vill veta det eftersom jag hatar överraskningar.

Efter mötet iaf så for jag och åt med Sandra på Dallas för att senare gå till partay med Angelika och kika på utklädningskläder till halloween. Jag prövade en nunnedress men det satt inte riktigt som planerat, och sen är det llite väl dubbla budskap om en nunna är gravid, haha!

Men men, senare mot aftonen så gick jag och träffade Dan och vi fick en rejäl promenad. Efter promenaden så gick vi till bibblan och läste lite om graviditet och då läste jag att nu bör lillen vara ca 16 cm! Det är ju helt otroligt! Nyss var det ju bara som en liten räka och nu är den småstor.

Nu sitter jag hemma och har nyss sett Avatar, som jag egentligen inte ens tycker om. Min plan var att ha en film att somna till, men hormonerna lyssnar inte på mig som vanligt nu de senaste 16 veckorna och därför satt jag och grät och snorade till denna överskattade film.
Ska nu försöka sova utan att se på film så att inte mina hormoner känner för att gråta lite till och sömnen blir uppskjuten igen.

Blev dock ett jädra långt inlägg, men jag satt så skönt när jag skrev så jag fortsatte bara skriva.
Aja, Sleep tight!
Peace


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback