Everyone needs a good friend

Godmorgon!
Dagen började med en rejäl frukost och Tyra Banks show. Försökte även spela lite frontierville, men det gick inte alls som planerat.
Nu ska jag ta och klä mig och smörja in magen för att fara på ÅP-möte. Det kommer nog bli bra, dom brukar ha goda festisar där.
Jag hoppas även att mamma ringer mig nån gång idag så att vi kan fara på date snart, jag saknar min lilla sötmamma oerhört mycket!
Har även tänkt mycket på folket jag har runt mig, och jag har börjat märka att jag har lätt att stöta bort folk numera. Jag orkar inte med en massa drama och skitsnack, och har därför börjat dra mig undan rätt mycket. Kan nog vara bra för mig.
Jag har ändå väldigt tur att de folk jag har runt mig nu är personer som stöttar och hjälper mig i alla lägen. Jag tror att alla behöver sådana vänner faktiskt, men det tar kanske bara olika tid för alla att inse.

Aja, nu måste jag skynda mig lite så att jag hinner till mötet i tid. Hatar att vara försenad!
Peace

Kommentarer
Postat av: Tobias

I din situation gäller det att vika av vid rätt vägskäl. Vissa vänner du umgåtts med på senaste är inte bra för dig! : ) Så det är bara bra att försöka börja på ny kula och hitta dom som är bra för dig.

2010-10-07 @ 14:05:08
URL: http://tobiashedmark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback