från att vara extremt orolig till en helt underbar känsla

Idag har jag legat och dragit mig i soffan. Fy så skönt.
Men om 20 min så måste jag fara och hämta ut min nya medicin som jag ska få. Hoppas den hjälper som den ska.

Gårdagen var rätt hektisk. Det började med att jag hade läkarmöte på beroende och vi pratade om mediciner och sen bad jag läkaren lyssna på barnets hjärta. Hon hittade inga hjärtslag och jag blev direkt hänvisad till barnmorskan. Hon däremot hittade hjärtslag och jag fick höra, jag kunde även höra hur lillen sparkade hejvilt! Det var en helt underbar känsla!

På onsdag ska jag och Mr.X till barnmorskan och göra ultraljud. Jag längtar så hiskeligt!

Peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback