Ge mig en lägenhet

Största delen av dagen har spenderats hos mami, med god mat och så passade jag på att duscha. Hennes schampo luktar så hiskeligt gott! Bror var även där och vi pratade om allt möjligt.
Har även varit och hämtat min medicin.

Förövrigt så letar jag en lägenhet för fullt, i hopp om att flytta i December. Som det är planerat så ska jag skaffa mig en 2:a så att jag har lagomt med plats tills min lilla älskling har kommit.
För i början så kan jag använda sovrummet och sedan när lillen/lillan är stor nog och behöver ett eget rum så kan jag göra om vardagsrummet så att jag får en liten sovhörna där ist. På så sätt slipper jag flytta omkring.

Men nu ska jag prata lite mer med Mr. X och invänta att Dan kommer in till stan.

Peace


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback