Inatt jag drömde..

Inatt hade jag en massa skumma drömmar, vilket jag haft de senaste månaderna. Men jag antar att det hör till när man är gravid.

Dagen har spenderats till största del på stan med Chamideh och Klexi, eller hur det stavas. Vi var och åt på frasses och gick runt på stan och pratade om allt möjligt. Riktigt trevligt!
Har även köpt en del godis som jag ska äta ikväll, men inte före maten som mamma skulle sagt.

Förövrigt så längtar jag redan tillbaka till sommaren. Tycker om den varma årstiden bättre än den kalla, men men, man kan inte alltid få som man vill. Man får göra det bästa av situationen.

Nu ska jag lyssna på lite musik och bara ta det lugnt.
Peace


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback