Jag har inte bara migsjälv att tänka på längre

Ikväll har jag pratat rätt mycket med X. Det är lika mysigt varje gång vi pratar.
Nu är det nästan bara 5 månader kvar innan min lilla älskling kommer till världen. Dock så finns det redan folk som säger att jag inte kan ta hand om ett barn, men ni har ingen aning. Ni känner inte mig och jag vill inte känna er heller om ni ska hålla på som ni gör. Folk som bara ska kritisera och suga energi ur en orkas inte med. Det är inte bra för varken mig eller mitt barn, och därför vill jag inte ha er i min närhet.
Jag kan inte längre bara tänka på vad som är bäst för mig, utan nu är det ett till liv jag ska tänka på och då får det bli drastiska återgärder för att det ska bli bra.
Jag har de folk jag behöver runt mig och andra som bara lägger näsan i blöt och försöker ha nån åsikt kan bara fara och flyga. Vill jag ha er åsikt så ber jag om den, annars kan ni vara tysta och låta mig vara.

Nu ska jag se Zorro på 6:an och sakna X.

Peace


Kommentarer
Postat av: Hahahah

HAHA det är ju bara för att hon är avundssjuk på att du är gravid, eftersom att hon har varit gravid varannan vecka :P

2010-10-06 @ 23:20:01
Postat av: Liz

Jag hade folk som gick och snackade en massa skit då jag var gravid och nu så har de helt ändrat uppfattning hahha in there face. Så lyssna inte på dom!

Ofta de som snackar är bara avundsjuka.



Grattis till bebisen i magen :)

2010-10-11 @ 12:12:36
URL: http://wifeey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback