Jag tycker att alla borde gå upp i vikt samtidigt som jag

Jag har inte haft så mycket ork till att blogga, plus att min dator har varit riktigt seg. Men nu ska jag nog ta och skärpa till mig känner jag.

Idag har jag haft ÅP-möte och sen har jag varit duktig och städat lite i lägenheten. Mamma har även varit söt och kommit förbi med mat och vi for även upp en sväng på stan.

Nu sitter jag och väntar på Z (vill inte skriva hans riktiga namn pga några olika skäl). Han skulle komma förbi om en liten stund. Dock så är jag väldigt mammig av mig mot honom, men han tycks inte bli less trots allt.
Så jag har dukat fram fika som vi ska äta innan han far vidare, jag måste ju se till att folket som kommer hit får i sig nån mat. Tycker att alla är så smala i jämförelse med mig så jag försöker få dom att gå upp lite i vikt.

Men men, nu ska jag blanda saft så det finns framme.
Peace


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback