Det måste vara dyrt om maten kommer upp varje dag..

Jag har alltid hört talas om att de flesta mår illa på morgonen när dom är gravida, dock så har jag haft turen på min sida och sluppit detta. Men idag så kom allt jag ätit upp och det var ingen hitt! Jag är inte avudsjuka på de som måste ha det så varje morgon, tycker mer synd om er. Det är riktigt jobbigt att spy!

Dagen har varit lugn och jag har ätit gomat och sett tv. Dock som jag skrev innan så kom all gomat upp, men nu finns det rum för mer mat, mumms!
Planerna för kvällen är kanske att vara med Alexandra, men vi får se om vi orkar. Det finns ju annars fler dagar att umgås, tur nog.

Nu ska jag äta lite mer mat och hoppas att de stannar i magen.

Peace!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback