12.58

Varför tar städningen aldrig slut? Jag tycker att man ska behöva städa typ en gång i veckan och att under tiden så blir det inte stökigt, men tydligen så är det inte tänkt att det ska vara så.
Iaf, igår så gjorde Sam världens sötaste sak! Jag satt vid min dator i sovrummet då jag helt plötsligt ser att lilleman ligger och tittar på mig och håller ena handen uppe i luften, så jag stängde igen datorn och lade mig för att sova, då tar Sam ner handen och vänder sig om och somnar. Det var som att han sa till mig att jag skulle gå och lägga mig.

Idag så har jag tänkt skotta lite snö, baka och naturligtvis städa. Dock så har jag ingen ork så jag tror att jag ska knodda ner mig i soffan en stund och kanske dra en powernap.

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback