money money money

Nu är det så att jag vill ha pengar, helst några miljoner. Jag vill kunna spendera flera tusen på skitsaker, t ex en hårförlängning eller kanske massor med skitsnygga kläder som jag aldrig använder för att jag ständigt köper massa nya skitsnygga kläder.
Det låter dåligt, men jag tycker inte att det är fel att nån gång känna att jag vill kunna köpa hela världen. Jag älskar att shoppa!

Det finns en framtidsplan för mig där jag blir miljonär, dock så kommer det egentligen inte göra mig lyckligare eftersom jag har redan har funnit min lycka. Jag känner mig lyckligare nu än vad jag tidigare har gjort, mina pojkar fyller mitt hjärta med så mycket kärlek och lycka, jag skulle aldrig byta bort mitt liv mot något.
Men fortfarande så är det förjäkla kul att shoppa! I am such a girl.


(gammal bild)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback