No sleep for me

Jag som trodde att jag skulle få sova på natten nu när Sam har blivit frisk, ack så fel man kan ha.
Han vaknade vid halv 2 och ville inte vara i sin säng, så jag passade på att byta blöja och tänkte att det kanske var därför han vaknade, men han hade ingen plan alls på att somna om. Efter typ en timme så gick jag och gjorde mat så att han kanske skulle bli trött av att äta, icket sa nicket, han var vaken i typ en timme till. När klockan var typ 04.00 så somnade han och då kunde jag äntligen få sova, men gissa vem som vaknade 06.00. Min enda tanke var då "Hell to the no!", så jag satte igång teletubbies så var han nöjd ett litet tag och jag kunde få sova lite lite längre.

Denna dag kommer bli riktigt seg, men jag städade rätt mycket igår så det är inte allt för mycket som behövs göras idag, lucky me.
Nu ska jag ta och ringa Birgittburgitt, för vi måste ta och ses snart tycker jag bestämmt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback