Jag känner mig så lycklig!

Jag vet inte hur jag ska kunna förklara hur bra jag mår, det liksom bubblar av lycka inom mig.
Sen jag tog ut min hormonspiral så har jag bara börjat må bättre och bättre, ju mer hormonerna går ur kroppen och biverkningarna avtar så blir varje dag lättare.
Jag tycker inte det är lika jobbigt att stiga upp tidigt på morgonen längre, självklart så är det lättare att stiga upp vid 08.00 än vid 04.30, men det är inte alls lika jobbigt som det tidigare var då jag helst bara ville dra täcket över huvudet och fortsätta sova. Mitt humör är inte längre svajande och jag gläds över småsaker, t ex om Kalle kommer hem med en godispåse så blir jag jätteglad.
Att ta ut den där förbenade spiralen var nog bland det bästa jag kunde ha gjort, jag har fått nog av hormoner på ett bra tag känner jag.

Nu ska jag ta och sova så att jag är utvilad när jag träffar Ståhl, vi har mycket tid att ta igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback