my own family

Hej alla glada! Igår var det morsdag som alla redan vet, och jag hade en helt underbar dag med mina pojkar. Kalle köpte ett dussin rosa roser (rosa är min favoritfärg), en swartzwaldtårta (min favorit) och en snusdosa åt mig, han gav mig även sovmorgon.

Jag är så lycklig med min lilla familj, dom ger mig så mycket glädje och så mycket kärlek. För 3 år sedan så vågade jag inte ens drömma om att livet kunde vara såhär bra, tänk hur man kan ändra sitt liv och förändras som person.
Det känns så skönt att få visa alla som tvivlade att jag kan, att jag har brutit mig ut ur mönstret. Det är som min storebror sa när jag var gravid;"Vi, mamma, mormor osv, alla har vi blivit omhändertagna och fosterhemsplacerade, men nu kan du ändra historien och ta hand om ditt barn så att han/hon får växa upp med sin riktiga familj." Och det är exakt det jag gör och ska fortsätta med.
Så till alla er som tvivlade; In your face!

Nu ska jag gå och kramas med min son.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha jag minns när du inte ägde ett rosa plagg, så fint att det blivit din favorit!

/E

2012-05-28 @ 16:12:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback