Lost in life..

Vad ska man göra när man bryr sig om en person så extremt mycket, men den personen bryr sig inte tillbaka?
Allt jag hade byggt upp har rasat, all säkerhet och trygghet jag hade är borta. Man kanske borde packa sina saker och dra ett tag, bara få komma bort från denhär stan och allt som påminner.
Jag försöker finnas där men du vill inte ha min hjälp, jag vill få prata ut med dig men jag får inte prata med dig. Den enda personen jag brytt mig om så innerligt bara försvann utan ett spår.
Jag har sett allt dehär förut, Varit med om det förut och ändå kan jag inte släppa hur ledsen och sårad jag är.

Kanske du glömmer mig, kanske inte. Men du droppade mig på vägen utan karta och kompass, så nu är jag vilse utan en aning vad som kommer hända eller vad jag ska göra.

You just piss me off right now


Kommentarer
Postat av: anonym

KLIPP DIG KVINNA MKT SNYGGARE I KORT MYCKET!!!!!!!!!!!!!!

2010-05-30 @ 18:10:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback