Speciellt tack till dig!

Idag har jag varit ganska nere och många tankar har snurrat omkring i mitt huvud.
Så jag tänkte att jag skulle ringa till den killen jag vet att jag kan prata med om allt och ger mig goda råd , så jag ringde till Denny. Vi pratade i 1½ timme om allt och inget, jag berättade vad det va som tyngde mig och vi pratade lite när jag hälsade på honom och en massa saker. Kan med glädje berätta att det hjälpte!
Hann även berätta om mina planer att flytta ner till Malmö eller Stockholm, känns som att det är behövligt att komma från all skit här. Få en ny start liksom.
Men iaf så vill jag tacka dig Denny för att du hjälper mig och förstå vissa saker och för att du alltid gör mitt dåliga humör till ett bra humör.
Puss på dig vännen!
(Kan ju tillägga att dessa bilder är tagen med min kamera, och för alla er som snor den första bilden ska veta att den är min! Så sluta tro att de är ni som tagit den!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback