Jag vill inte ha mer otur i kärlek

2009-Hetaste Test Ever! svara ärligt annars kommer kärleken vara förstörd förevigt!

*Kryss-Frågor*

[x] Jag är Tjej.

[ ] Jag är Kille.

[x] Jag har kramat en Tjej

[x] Jag har kramat en Kille.

[x] Jag har pussat en Tjej på kinden.

[x] Jag har pussat en Kille på kinden.

[x] Jag har pussat en Tjej på munnen.

[x] Jag har pussat en Kille på munnen.

[x] Jag har gjort ett Sugmärke på en Tjej

[x] Jag har gjort ett Sugmärke på en Kille

[x] Jag har duschat med en Tjej.

[x] Jag har duchat med en Kille.

[x] Jag har badat med en Tjej.

[x] Jag har badat med en Kille.

[x] Jag tycker om att Kramas.

[x] Jag tycker om att Pussas.

[x] Jag tycker om att Mysa.

[x] Jag har delat säng med en Tjej.

[x] Jag har delat säng med en Kille.

[x] Jag har Kollat in motsatta könets ass.

[x] Jag har kört kläd-poker.

[ ] Jag har strippat.

[x] Jag har haft sex med mer än 10 personer.

[x] Blir ofta kåt av porr.

[ ] Blir kär vid första ögonkastet

[x] krävs tid för att vinna mitt hjärta.

[ ] Gillar när motsatta skriver sexiga sms.

[ ] Tycker inte om när motsatta skriver sexiga sms.

[ ] Älskar personer som kräver uppmärksamhet jämt.

[x] Tycker inte om personer som kräver uppmärksamhet jämt.

[x] Älskar personer som kan vara galen när det behövs.

[x] Har supit mig full på fest.

[x] Har fixat en fest.

[x] Har varit kär i någon som inte tyckt om en tillbaka.

[x] Har varit för sen med att berätta att man verkligen älskar någon.

[x] Tycker att man ska vara vänner efter ett förhållande.

[x] Tycker att man ska vara vänner även fast båda inte är kära i varandra.

[x] Tycker att någon är så het så det bränns.

[ ] Tycker att det är jobbigt när folk är på en hela tiden om att man är så snygg.

*5-Svar-Frågor*

Vem är den snyggaste killen du vet? Vin Disel

Vem är den snyggaste tjejen du vet? Kat von D

Vem är den fulaste killen du vet? Finns så många

Vem är den fulaste tjejen du vet? jag måste börja spana

Vilken kille/tjej skulle du hellst kyssa nu? skulle gärna berätta

*10-Snabba-Frågor*

[x] Kärleken är viktig för dig.

[x] Att kramas utan anledning betyder mycket för dig.

[x] Heterosexuell.

[ ] Homosexuell.

[ ] Bättre liv med en snygg Kille/Tjej.

[ ] Slåss mycket

[x] Många snackar skit om dig.

[ ] Du snackar mycket skit.

[x] Du tycker om någon nu.

[x] Älskar att vara med kompisarna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback