Onsdag. Du är ett steg före, du tappade mig nånstanns på vägen.

Dagen har varit hur seg som helst, känns som att den aldrig kommer ta slut.
Men tur nog så har jag ju Anna och Elin som kan spåra så det blir roligt.

Vi hade nyss lektion och då skulle vi kolla minnet och JAG av alla människor hade bäst minne,
först 11 av 20 sen när vi gjorde de igen med andra ord hade jag 18 av 20, Stolt!
Så skulle jag skicka sms till alla luringar och berätta den nyheten så då fick jag svar av pappa där det stog -" är du ensam i klassen eller? "
Det är ju verkligen kärlek på hög nivå.
Men men vad kan man göra när kärleken flödar.

Nu har jag slutat och väntar på att anna och elin ska komma från den andra datasalen så att vi kan gå till bussen, men dom sitter säkert och porrsurfar och kolla in snygga killar.
De kanske jag också borde ta och göra, man blir ju aldrig less på snygga killar med tattoos och muskler.

Btw, Elin heter inte Elin längre, jag har döpt om henne till Bitterfitta.
Det finns ett helt annat klang i namnet.


Nu har jag lyssnat på Better on the other side i två dagar, så jag tänkte jag skulle dela med mig av låten.
Riktigt bra faktiskt.

Men nu ska jag gå och dricka cola och slita Elin i håret,
Skriver på Fredag.
Är inte på skolan imorrn för jag ska till tandläkaren och jag har världens tandläkarskräck så jag behöver inte fara till skolan imorrn.
Just nu hoppas jag på att dom säger att de går bra med nedsövning nu när jag ska laga några hål, annars kan dom förvänta sig att få sprutan i benet eller vars dom nu vill ha den, jag vet ju inte vad dom gillar.

Men men, PEACE OUT!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback