God morgon, god morgon!

Att jag är vaken och pigg denna tid känns fortfarande ofattbart.
Mr X och lilleman ligger och sover medans jag är supervaken och har jättetråkigt. Idag ska vi till BVC så att lilleman får vägas och mätas. Sist vi va där så vägde han 3160 g och var 50 cm lång, han hade alltså gått upp 60 g över sin födelsevikt och växt 1 cm.

Jag försöker komma på en anledning till att väcka Mr X men kommer inte på nån, så han har turen att få sova vidare denna soliga morgon.
Men nu ska jag nog ta och hitta på nått, typ städa eller så, bara så att jag har nått att göra.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Kan du int berätta vem pappan är nu, när han är född? =)

2011-04-22 @ 10:11:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback