Naglar naglar

Godermorgon! Eller egentligen så har jag varit vaken sen 08.00 men det är fortfarande morgon så, godmorgon!
Igår så julpysslade jag och Kalliestar lite, vi satte upp lite glitter och hängde upp julsaker i köksfönstret. Sam satt och klappade händerna så jag tar det som att han tyckte om det.
Har inte så mycket att skriva om så jag tänkte att jag lägger ut bilder på mina naglar sen dom har börjat bli fixade, för det har jag aldrig gjort här.

Första gången


Andra gången


Tredje gången


Fjärde gången, den senaste

Kommentarer
Postat av: a

snyggt. lite mer längd hade varit ännu finare! var gjorde du dom??

2011-12-14 @ 20:13:06
Postat av: a

härligt med en vän som kan fixa billigt. hur ser dom ut nu?

2012-01-25 @ 10:26:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback