för lite att göra,

OM JUST DIG:
FULLSTÄNDIGT NAMN: Ewelina Diana Ellen Michaloff
FÖDD: 16/09/90
BOR: Skellefteå, Kåge
SMEKNAMN: Micca
FAMILJ: Pappa, syskon
INTRESSEN: Kompisar, Nicke
SKOLA: Anderstorpsskolan

HAR DU UNDER DENNA MÅNAD.. ( December )
SAKNAT NÅGON: Ja
ÅNGRAT NÅGOT: Ja
LJUGIT: Ja
SVIKIT NÅGON: Ja
KÄNT DIG SÄMST: Nej
GRÅTIT: Ja
SKRATTAT: Jamen Oja
VARIT SJUK: Ja
VARIT UTOMLANDS: nej

KÄNSLOR:
GRÅTER DU OFTA: Nej
HUR KÄNNER DU DEJ JUST NU: Sjukt trött , gode kär
HUR HAR DU MÅTT SENASTE TIDEN: Det är som en berg- och dalbana  
HAR DU FUNDERAT PÅ SJÄLVMORD: Nej
HAR NÅGON/NÅGRA HEMLIGHET/ER FÖR DINA FÖRÄLDRAR: Ja, bara hemlisar

KÄRLEK:
FUNNIT KÄRLEK DENNA MÅNAD: Hade min kärlek innan
BLIR DU LÄTT FÖRÄLSKAD: Sådär
ÄR DU KÄR I KÄRLEKEN: Nej, kanske när jag va liten
TROR DU PÅ ETT FÖRALLTID: Ibland,
ÄR DU FÖRÄLSKAD JUST NU: Ja
HUR MÅNGA HAR DU VART TILLSAMMANS MED DENNA MÅNAD: 1
HUR MÅNGA GGR HAR DU STRULAT DENNA MÅNAD: Med nicke en massa
HAR DU BLIVIT SÅRAD AV KÄRLEKEN: Det är inte kärleken som sårar, de är personen
HAR DU BLIVIT LYCKLIG AV KÄRLEKEN: Nej, men av Nicke
VILKEN SORTS KILLAR GILLAR DU: Nicke.
SKA EN KILLE VARA SÖT ELLER HET: Beror på personligheten
SKA EN KILLE VARA LÅNG ELLER KORT: Lång
SKA EN KILLE VARA BLOND ELLER BRUNETT: men herregud, spela roll.
FÅR DU MÅNGA KILLAR: Jag vill inte ha flera, jag vill bara ha Nicke

UTSEENDET PÅ DIG:
BRUNETT ELLER BLONDIN: Brunett typ
ÖGON FÄRG: Blå
LÅNGT ELLER KORT HÅR: Långt
SNYGG ELLER FUL: Vet inte
NÖJD ÖVER DIG OCH DITT UTSEENDE: Ja, varför klaga?
BRUKAR FOLK SÄGA ATT DU ÄR SNYGG,SÖT,VACKER: Händer
ELLER TVÄRTOM?: Nej faktiskt inte.
HAR NÅGON SAGT ATT DU BORDE BLI MODELL: Konstigt nog Ja,
HAR DU LÅNGA NAGLAR: Nej, hade de ett tag
SMINKAR DU DIG: Ja

Jag har för lite att göra  

 Elnaz, Jag saknar tiden i Ö-vik med dig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback