förklaring,

Det är nån som komenterade och undrade om min familj osv,
Så jag tänkte att jag skulle berätta.


Jag bodde hos min riktiga mamma till jag va 2 år, då blev vi tagna i Villhelmina (tror jag) av polisen och min mamma och hennes man åkte in i häktet för att vi hade varit ute på  stöldturné i några veckor och i bilen fanns det väldigt mycket narkotika, stöldgods osv.
så jag blev skjutsad till Ö-viks lasarett där jag va i några dagar och skulle kolla om jag va frisk, och sen så flyttades jag till Bergsby barnhem (numera Stegen) där jag bodde ett par månader för att sen bli hämtad av mina fosterföräldrar Maud och Kent och deras fosterbarn Jonathan.
Där bodde jag tills jag va 8 år och va LVU:ad.

Sen flyttade jag hem till min riktiga mamma igen, där jag bode med mamma, Sören och min älskade lillebror Morgan.
Vi for först till Boliden, sen flyttade vi till Orsa där jag gick i skola kanske 5%.
Sen blev Sören tagen och åkte in i fängelse i 3 månader, och jag och min lillebror flyttade till en Jourfamilj under tiden.
När sören kom ut så blev jag och Morgan hämtade och vi for iväg.
Vi hade blivit utslängda från vårat hus så vi bodde i bilen ett tag.
Sen for vi till en Campingplats där mamma lämnade mig och Morgan ett tag (vet ej hur länge).
Sen så for vi på en liten roadtrip till Ljungaverk oh vi hittade en källarlägenhet en etta där vi bodde ett tag tills vi fick en 3:a på 2 vångingen.
Sen så flyttade vi till en annan 3:a närmare skolan, där jag fortfarande inte va så mycket.
Sen så for vi till Boliden, och jag fick flytta hem till Varuträsk igen.
Jag bodde hemma hos mamma i 364 dagar.
De va lite kort om min familj,
Och  nu bor jag i ett förstärkt familjehem.
Jag skulle kunna sitta och skriva ner allt, men det skulle bli alldeles för mycket.
Men de kanske kommer en dag eller så.


Ja, alla mina syskon är utspridda lite här och var,
Men jag älskar dom alla.


Kommentarer
Postat av: mia

jag visste inte att du varit med om så mycke..de måste har varit jobbigt..

kram

2009-02-10 @ 12:52:15
URL: http://tellans.blogg.se/
Postat av: Mia

Älskar dig också systeryster

2009-02-10 @ 18:03:58
URL: http://bokkei.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback