shit,

Jag hittade nåra gamla bilder jag tänkte att jag skulle langa upp

                             



Dagen har varit ganska chill,
det började med att jag for till Jonte och hade mysstund. 
Sen har jag jobbat lite engelska och käka lite äckelpudding.

Sen på engelskan så satt jag och Frida och snackade och då tänkte jag på att egentligen känns det lättare för en kille att säga Hörrledu sug av mig, än för en tjej att säga hörrledu slicka mig.
Det går inte på samma sätt.
Eller egentligen så går det, men det låter konstigt, det blir inte samma klang.


Men nu ska jag hem och sova och lira Sims2
Och eventuellt käka lite kladdkaka och glass.

Dagens låt: Nomy - You better die toung

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback