mjaha,

Som sagt så är jag i Östersund och kommer vara här till vecka 15.
Jag vill tacka min söta lilla syster mia och hennes sambo Conny som låter mig bo här.


Jag har apu på Multi Challenge, är typ "vaktmästare" som vanligt.
Jag lyckas alltid bli den som ska plocka upp och fylla på.
Så nu kanske jag ska få byta plats till Mans Ruin, en tattuerings studio, där jag kanske trivs bättre, om allt går som planerat.

Klart så saknar jag Skell lite, mest Johanna och Frida.
Kanske Ståhl och Jonte lite också.
Men de kommer jag inte stå för sen, så det ger inget att fråga om det senare.
Saknar även familjen Mnad, enormt!


Idag så har jag städat, lekt i spelhallen lite och gjort en massa skitgöra.
Men de är väl bättre än att sitta hemma hela dagarna antar jag.
Fast det härligaste hade ju varit och fått sova så länge man vill, men de går inte för jag måste börja jobba kl. 09.00 och jobba 8 timmar per dag.
Men men..




Slänger ut resten av bilderna en annan dag..

Mamma kom hem,
Kom hem och stanna här hos mig,
Jag vet att jag skulle kunna göra dig stolt,
Dom säger att jag inte visar respekt,,
Men jag håller mitt ord och berättar att jag aldrig höjt min röst till mina föräldrar,
Jag har aldrig varit respektlös mot er,
Jag gjorde det du bad mig utan att ens fråga varför,
När du bad mig komma hem en tid så var jag alltid hemma tidigare,
Jag städade, Diskade, Lagade mat och tog hand om min lillebror för din skull.
Jag skulle göra vad som helst för att få höra din röst igen,
Få känna hur du håller om mig,
Och få höra dig säga att du älskar mig.
Det kommer aldrig bli lätt att stå vid din grav och säga att jag älskar dig,
Jag vet att du vill mig väl och att allt skulle gå bra men varför lämnade du mig, Morgan och Johannes?
Vi kommer aldrig glömma dig,
Hoppas vi ses igen.
Ps. Jag älskar dig! Ds.

Kommentarer
Postat av: liquid

sluta sakna mig och kom hem istället! :D

2009-03-12 @ 09:48:43
URL: http://liquidz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback