Hemma igen,

Nu är jag hemma igen efter 10 dagar i Sa coma, Mallorca.
Känns jävligt skönt vill ja lova.


Skolstarten började inte så bra , tjaffs med en massa och sinnet va inte de bästa. Men men..

Idag så hade jag möte och sen så gick jag och frida på stan och kollade studentklänningar till mig eftersom jag inte har orkat kolla efter någon förrän nu.
Hittade en ganska fin,

Anton och frida tyckte då den va fin, John sa bara att den va porrig.
Så nu måste man ringa till pappi och be om pengar så jag kan köpa den och sen några fina skor till.
Man måste väl försöka se ut som en människa på studenten så blir pappi glad.
Sen blir det att byta till ett par sköna mjukisbyxor och nån stor mjuk huvtröja på kvällen.


Sen ihelgen är det mors dag, typiskt!
Vad ska man köpa till sin söta lilla mor? 
Skulle kanske vara kul att inte alltid vara seriös med sina päron.
Fast om jag tänker efter så har jag nog aldrig varit seriös mot dom,
Så det blir nog det på bilderna nedanför:

   

-Makaroner i form av kukar
-Glidmedel med olika smak
-Nån fin dildo

Men men, måste nog ta och jobba med Turismen innan läraren får spader.

PEACE OUT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback