som alla vet..

Så älskar jag sex!
Och just därför så kände jag att jag måste berätta att jag har träffat övermannarnas överman på sex. Helt otroligt!
Visst, det är egentligen nått som de flesta inte vill veta, men jag kunde inte bry mig mindre.
Han är fett fresh, snäll, han vet vad han gör och den sexiga kroppen han har (MUMMS!).  Alltså kort sagt, allt man kan drömma om.
Men flickor och pojkar, bara för att jag delar med mig av detta så har jag inte tänkt dela med mig av resten (han alltså).
Kan med glädje säga till de andra killarna som jag någonsin varit med, SLÄNG ER I VÄGGEN! Jag har träffat eran överman.

Patrik och Elin, Ni vet vem jag menar, och ni kommer få veta saker ni inte vill höra. Ber om ursäkt i förväg.

Ps. Patrik, Tack för en rolig men knas helg. Du är bästskiten! och du har hittat en redig men fin dam. Ds.

He makes me beg for more




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback