Tingeling min blivande..

Idag har jag varit hemma pga magont. Börjar bli lite pinsamt att vara sjuk så ofta som jag är, men va tusan ska man göra liksom.
Igår hade jag möte på skolan om hur det går för mig att bo här. Dom hade en plan om att jag skulle flytta tillbaka till mitt familjehem men jag var modig och stod upp för mig själv och sa hur det låg till. Jag har inte tänkt flytta härifrån bara för att jag kanske inte äter så mycket. Har jag inte gjort sen 8:an och jag äter så mycket jag orkar.
på kvällen ringde mamma, så jag berättade för henne hur det låg till och vad dom sagt på mötet och hon blev inte lycklig över det hon hörde. Hon kommer nog ha ett par väl valda ord till soc på nästa möte.
Jag fattar inte att soc kan ha så höga förväntningar på mig som dom har. Klart att jag inte riktigt har vant mig att bo här osv. Även om jag vet att jag ska stanna här ett år så väntar jag på att få flytta, just för att det är så det brukar bli. Direkt jag trivs någonstans så brukar soc välja att flytta mig till nått nytt ställe med nya människor. Så det blir aningen svårt att vilja trivas när man vet hur det blivit förr. Men tur nog så står mamma och pappa på min sida denna gång, så nu kommer dom nog inte kunna röra mig ur fläcken.

Jag läste min blogg idag och insåg att jag verkar vara typ deprimerad och bitter. Så jag tänkte bara förklara att det är jag verkligen inte. Skriver kanske mycket dåliga saker osv, men ibland måste man få skriva av sig och då kanske det råkar bli just de dåliga.
Alltså det jag vill ha sagt är att jag inte är en bitterfitta som sitter och gråter över mitt liv och leker med rakblad.

Nu till det viktigaste!

Jag har en helt egen hejarklack. Skulle vilja kalla dom för fans men det blir fel för dom avgudar mig inte, men dom kunde ha gjort de.
Iaf så är dom väldigt duktiga på att hejja! Jag har en kvinnlig del och en manlig del, och tillsammans bildar dom en galen hejarklack som pushar mig till nya möjligheter. Det finns dock en speciell sak som dom pushar mig på, men det är en hemlis så vi får först se hur det går och sen kanske jag kan skvallra.
Och tillsammans ska vi ta över världen och göra det till en bättre plats. En plats för folk som gillar att fucka ur ibland och vara allmänt spårade. Där vill jag bo.

men men, nu ska jag se Tingeling 2. Hon är lätt den ballaste ballen av alla ballar! hon kan faktiskt flyga, det är inte många tjejer som kan det. Även om jag gillar killar så funderar jag på att lägga in en stöt på Tingeling!
Wish my luck!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback