bästskiten..

Jag vill tacka för en underbar och mysig helg! Det kunde fan inte bli bättre.
Först vann AIK mot MODO med 3-0 och sen fick vi träffa en massa trevligt och roligt folk!
Speciellt tack till Anna, Elin, Parik och Krull, ni är bästskiten, Helt klart!

Kvällen började bra för att sen spåra och jag fick skrika och avreagera mig mot några som vägrade sluta ringa, Jag bör nog sluta dricka vin och sprit och hålla mig till öl och cider för att slippa tända till för ingenting, men sen blev det en riktigt fet kväll. Jag hade inte kunnat ha roligare!
Hoppas verkligen på fler kvällar som denna!
Träffade också en jättemysig och fett fräsh kille, det var som pricken över i:et.

Men nu ska jag nog ringa the Mnad family och be dom hämta mig.
Kommer nog inte bli så många inlägg nu på lovet eftersom jag inte kommer ha tillgång till internet.
På lovet kommer jag äntligen få lite tid med mammsen, ska vara där från tisdagkväll till torsdag. Vi har ju som inte umgåtts mer än några timmar åt gången nån gång i månaden på 1½ år just för att vi bråkar så himla mycket och då vill ingen vara i närheten kan jag lova. Fast hon borde ändå vara stolt eftersom hon är den enda som sett mig riktigt förbannad, fast jag tror inte hon tänker på samma sätt som jag dock.

Mitt lov kommer alltså att se ut som detta:

Måndag - Mnad family och avslutningsmöte med mina 2 förra psykologer
Tisdag - på dagen ska jag vara modell åt Carro och fara till läkaren för att senare fara till mamma
Onsdag - Vara hos mamma och vara jobbig med bror min
Torsdag - Jag far till Mnad family
Fredag - Piteå till Patrik med anna och Elin
Lördag - Vara i piteå
Söndag - Far hem till Skellhell och sova

Känns som att det inte kan bli så mycket bättre!
Skriver så fort jag har tillgång till internet!
PEACE OUT!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback