Familjen är värst.. eller är den bäst?

Jag har intalat mig i så många år att jag inte haft en familj fast tydligen så finns dom därute, utspridda över hela Sverige.
Så nu kanske tiden är inne att visa en del av min familj.

Vi börjar med min pappa Anders:



Min lillasyster Sandra:



Min Lillebror Morgan:
(Han ser nästan ut som en efterlyst med den bakgrunden, kanske lite för mycket Michaloff? Eller kan man vara de?)



Min storasyster Maria:
Den coolaste syrran man kan ha helt klart !



Min storebror Johannes:




Och sist men inte minst min älskade fostermamma som har tagit hand om mig och alltid funnits där trots våra extrema bråk och utslängningar:



Det var alltså en liten del av familjen, finns många syskon kvar men dom har jag ingen bild på så dom skippar vi nu. haha

Önskar jag hade en fin bild på mamma ( min riktiga ) som jag hade kunnat lägga ut men tyvärr så har jag inte det, men bara för att jag inte har det så har jag inte glömt dig och kommer aldrig glömma dig!
Never let anyoune take the shine from you!



PEACE OUT!

Nu ska jag försöka få tag på en viss person och skvallra lite som vanligt!

Kommentarer
Postat av: ervasti

familjen är bäst, helt klart! =)

2009-10-15 @ 01:30:03
URL: http://www.sebastianervasti.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback