redo för läggdags..

Nu har jag försökt få tag på X hela kvällen men det har inte gått för mobilen är avstängd, vilket gör mig aningen irriterad. (Anledningen att jag skriver X ist för namnet är för jag inte vill nämna något namn på denna person.)
Hoppas jag får prata med dig imorrn då, tycker om att höra din röst och jag ville få säga godnatt till dig som jag brukar göra varje kväll.

Tidigare idag så insåg jag att jag kommer ha ett väldigt hektiskt jullov för jag ska försöka hinna med Sthlm 1 vecka till Elnas, några dagar i Skåne hos mina släktingar och några dagar hos min storasyster i Östersund!

Men men nu innan jag ska sova så har min storasyster skrivit på sin blogg att jag ska göra detta så då måste jag göra de för hon säger så, Let's Go!

1. Tre namn jag lyssnar till:

Micca, Michaloff & Ewelina

2. Någonting jag tycker om med mig själv:

Om jag har tråkigt så har jag så tråkigt att det blir roligt

3. Någonting jag inte tycker om med mig själv:

Jag kan vara som en levande radio utan offknapp

4. Detta är jag rädd för:

Kanyler!.

5. Tre saker jag vill ha varje dag:

Snus, Choklad & pengar

6. Tre saker jag absolut inte kan göra:

Sjunga, låta bli att spåra & vara hyperaktiv

7. Detta tycker jag om att göra:

Vara med vänner och familj

8. Detta vill jag göra just nu:

äta choklad, ta en snus, kramas och sen somna i X famn

9. Bästa känslan:

När allt går bra

10. Värsta känslan:

Nykär!

11. Egenskaper jag gärna ser att min partner har:

Snopp kan ju vara ett +

12. Är jag kär just nu?

Nej

13. Jag vill gifta mig...

om kanske 10 år.

14. Följande tre saker vill jag göra innan jag dör:

Umgås mer med mina syskon, hitta killen med DET & resa jorden runt

15. Min käraste ägodel:

min mobil

16. Något jag vill ha i present:

en sodastream

17. Detta har jag på mig just nu:

trosor, vafan jag ska ju sova strax

18. Favoritkläder:

Mina baggyjeans
Och min katten gustav tjocktröja

19. Favoritdjur:

Ormar

20. Följande musikstilar tilltalar mig mest:

Hiphop, R&B m.m

21. Favoritlåtar just nu:



22. Roligaste/tråkigaste ämne i skolan:

Roligaste: Filosofi, Tråkigaste: Idrott

23. Stjärntecken:

Jungfru

24. En bok jag älskar:

Snabba cash

25. En film jag älskar:

Vingar av glas

26. Tv-program jag gillar:

Greys, desperate & Ugly Betty

27. Favoritdoft:

Killparfym

28. Detta äter jag gärna:

Choklad

29. Dricker helst:

Cola

30. Favoritgodis:

Choklad

31. Hit vill jag gärna åka på semester:

Amsterdam eller Jamaica.

32. Färg på mina ögon:

Blå

33. Min längd:

162

34. Jag tror på:

Mamma

35. Jag spelar:

Tv-spel

36. Person jag beundrar:

Maria

37. Så här bor jag:

På min skolas internat, som en liten etta

38. Antal döda krukväxter i hemmet:

Krukväxter är överskattade.

39. Det här tänder mig:

Tatueringar och muskler

40. Det här gör mig avtänd:

Dålig andedräkt

41. Favoritfärg:

Rosa, antagligen?

42. Favoritcitat:

"sålänge du är rädd för döden kan du inte leva ditt liv fullt ut"

43. En hemlighet jag vet:

Jag kanske är lättlurad men jag är inte blond.

44. Bästa present jag fått:

Jag tycker om alla mina presenter

45. Senast köpta skiva:

50 cent om jag inte minns helt fel

46. Det jag är mest nöjd över med mitt utseende är:

mina handleder

47. Det jag är minst nöjd över mitt utseende är:

Magen och brösten

48. Udda förmåga/egenskap:

Jag tänker som Runar i "Hem till midgård"

49. Om jag vore ett djur skulle jag vara:

en sengångare

50. Vad lyssnar du på just nu?

Marilyn Manson - This is Halloween.

51. Vad har du gjort/ska du göra idag?

Har legat hemma och haft svininfluensan för mig själv

52. Var är dina föräldrar födda?

Mamma: Skåne tror jag, Pappa: Skellefteå kanske?

53. Vad är det senaste du installerade på datorn?

CCleaner

54. Vilken är din favoritrestaurang?

Dallas!

55. När badade du i en pool senast?

I Mallorca i maj -09

56. Har du varit med i någon skolpjäs?

Jag har inget minne av det men säkert

57. Hur många barn vill du ha?

2 st

58. Vilken musikstil tycker du mest illa om?

När dom skriker och man fattar ingentin.

59. Har du bestämt dig för vad du ska rösta på i valet?

Jag röstar inte, överskattat. Det är mammas jobb

60. Vad har du för TV-kanaler?

1,2,4,6

61. Har du åkt moped någon gång?

Ja, och Jag har till och med kört moppe.

62. Har du busringt någon gång?

JJa, jag och min bror ringde till en gubbe och frågade om han ville köpa begagnade tandborstar.

63. Har du fått felparkeringsböter?

Nej

64. Har du hoppat/kan du tänka dig att hoppa bungy-jump eller fallskärm?

NEJ aldrig!

65. Vilken är den plats längst bort som du har besökt?

Thailand tror jag.

66. Har du en egen trädgård?

Nej

67. Vilken är din favorit bland tecknade serier?

Nemi

68. Kan du alla orden i nationalsången?

Nej.

69. Badkar eller duschkabin?

Dusch, hatar att bada!

70. Vilken är den bästa film du sett senaste månaden?

Män som hatar kvinnor, både älskar och hatar den!

71. Favoritpizza?

Calzone.

72. Chips eller popcorn?

Chips!

73. Vilken färg på läppstift använder du?

Använder inte sånt

74. Har du rökt jordnötsskal någon gång?

Ehhh nej (?)

75. Har du någonsin varit med i en skönhetstävling?

Nope

76. Apelsin- eller äppeljuice?

beror på vad man är sugen på

77. Vem är den senaste som du åt ute med, vad åt ni?

Jadu det är ju en bra fråga

78. Favoritchoklad?

Marabou.

79. När röstade du senast?

Ervastis blogg

80. När åt du en hemodlad tomat sist?

Vet inte om jag ätit de nån gång

81. Har du vunnit en prispokal någon gång?

Nope

82. Är du bra på matlagning?

Räknas nudlar?

83. Klarar du att tanka själv?

Ja, de är jättekul

84. Har du beställt något från något av de där shoppingprogrammen som går på reklamteve-kanalerna?

Nej.

85. Pepsi eller Coca Cola?

Coca Cola

86. Har du varit tvungen att använda uniform i något jobb?

Inte uniform men vissa arbetskläder på Sibylla

87. Vad var det senaste du handlade?

Snus

88. Har du kräkts offentligt?

För många gånger tyvärr

89. Vill du helst bli mångmiljardär eller hitta den sanna kärleken?

Den sanna kärleken, men hittar man inte den så tar jag gärna pengarna

90. Tror du på kärlek vid första ögonblicket?

Ibland

91. Har du ringt något betalnummer?

Nä, inte vad jag vet iaf

92. Kan man vara vän med sitt ex?

Ja, det är klart.

93. Vem var det du besökte på sjukhus senast?

Johan och Andreas

94. Hade du mycket hår som liten bebis?

Normalt tror jag

95. Vad har du för meddelande på din telefon/mobilsvar?

Tror inte jag har något mobilsvar. Har jag det?

96. Vad har du i din väska?

Börs, snus, cigg, tuggumi

97. Någon favoritsak du gör innan du går och lägger dig?

Lyssnar på lite musik

98. Vad är du tacksam för idag?

Att jag har internet

99. Var hittade du den här listan?

Maria, min storasysters blogg

100. Tre personer jag vill ska fylla i denna enkät:
Det här är nästan det svåraste...

Elnas
Elin
Sassa

GODNATT!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hörru, du lyssnar även på LOFFE och LUIGI och min kärlek ;) gues hoooooo ?

2009-10-16 @ 12:25:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback