trött fast ändå pigg..

Såg nyss att jag hade nytt besöksrekord! Jättetrevligt må jag säga!
Igår så va jag med Anna och Elin och hade en lugn kväll, vilket var ganska härligt fast vi va ändå lite festsugna men vi stod emot frestelsen. Yey oss!
Man kan behöva lite lugna dagar ibland också, även om man inte känner så. Har insett det nu på senare tiden.

Aja, idag så vaknade jag 11 för att jag skulle med bussen kvart i 12 från bureå E4, så jag va tvungen att gå, men jag hann snoza eller hure nu stavas..
När jag kom in till stan så möttes jag upp av Johan och vi gick på Dallas och käkade, va jättegott. Och så hann jag ju säga hej till Danny som jobbar där. Funderar på att ringa honom nån dag och kanske hitta på nått.
Det va jättekul att få träffa Johan eftersom sist vi umgicks va ju typ 2-3 år sen och då va vi tillsammans, fast han försökte lägga in några raggningsrepliker men jaa, vad kan man säga? Jag är inte den lättaste att ragga på, har lätt att stöta bort killar. Men vi får se vad tiden utvisar.

Idag blir det nog bara att ligga hemma och ta det lugnt. Ska kanske se nån film och äta lite lasagne (tror det stavas så).
Slänger in en av världens bästa låtar (enligt mig) tills vidare!

PEACE OUT!



Kommentarer
Postat av: Anonym

du är min stjärna och jag vore ingenting utan dig <3

2009-10-18 @ 16:34:49
URL: http://elinalskarlivet.blogg.se/
Postat av: Johan

haha inte visste jag att jag försökte lägga några repliker ;P då vet du något som inte jag vet.. :D

2009-10-18 @ 23:07:16
URL: http://znarkrissons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback