Tisdag, fortfarande sliten

Tänkte börja med att lägga upp några bilder från helgen:


Bildbeviset på att vi faktiskt träffade Özz Nujen på max i Ö-vik!


Nu sitter jag, Anna och Elin i datasalen och väntar på att ha Engelska. Vi har just varit hos Nicke och käkat, jag åt en hamburgare, MUMMS!
Och jag köpte 6 st Kexchoklad, men de är ju nyttigt. Och då kan ingen klaga på att jag borde gå upp i vikt, för jag äter ju mest onyttiga saker.
Sen så kan jag ju säga att JAG GÅR INTE AV, för er som tror det! Jag kan kramas..

På tisdag är det AIK-MODO, bortamatch. Vi funderar starkt att fara dit och se AIK krossa MODO.!
För Modo är egentligen ingenting utan Foppa, eller Ö-vik är inget utan foppa.
Men de kommer nog bli en spännande match och om vi vinner så tycker jag synd om de Ö-viksbor vi känner, då kommer vi torka oss i rövarna med dom.
Igår så tänkte jag på om jag verkligen har förändrats så mycket utseendemässigt sen typ 8:an, har jag det?
NU

Kommentarer
Postat av: Elin

Vi kommer att kicka deras ass! <3

2009-09-29 @ 12:48:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback