A new world

Jag har en rädsla som aldrig verka vilja försvinna.
Rädslan att förlora det jag äntligen lyckats bygga upp.

Jag är van att förlora det jag har, men denna gång skulle jag inte klara det. Nu finns det för mycket viktiga saker, personer och känslor som är inblandat. Jag är påväg att skapa mig en familj, ett nytt liv och så mycket mer.
Att jag lyckats såhär bra på så pass kort tid är ett under, och för en gångs skull värdesätter jag det jag har i mitt liv. Tur nog så har jag ett bra stöd runt om mig, men samtidigt så måste jag ta hand om migsjälv.

För många känslor är igång och tankarna går på högvarv. I vanliga fall så brukar jag bara stänga av så att jag inte behöver bry mig om vad jag känner eller tänker, men nu är läget helt annars. Jag måste ta tag i det som händer inom mig så att det inte slår tillbaka senare.
Livet är svårt när man inte är van att behöva bry sig.

Peace


Kommentarer
Postat av: Maria

Lilla gumman....du kommer ALDRIG att förlora det du kommer att få och vet att du kommer att lyckas med ditt nya härliga liv=) Den som inte tror på dig är inte äkta och som du vet så bryr jag mig mycket om dig och accepterar inte annat än det absolut bästa för dig, PANG!!! Det kom direkt från mitt hjärta!!!! Kramis...

2010-12-10 @ 21:55:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback