En rätt jävla bra dag ändå

Dagen har varit rätt hektisk.
Jag har hämtat min medicin, varit på Liquids praktikplats och sen shoppat massor till lägenheten. Men det har varit en riktigt rolig dag trots att det blev rätt mycket.

Saknar även Neo riktigt mycket!
Jag och mamma blev tvungen att avliva min lilla älskling pga medfött fel i höftskålen plus ett brytet lårben som den förra ägaren inte sa någonting om när jag köpte honom.
Vi hann ha honom i ca en månad innan vi fick veta att det inte fanns något vi kunde göra. Men Neo hann göra riktigt djupa avtryck i våra hjärtan och saknaden är stor.

Nu ska jag laga lite mat och fortsätta packa.

Peace


Kommentarer
Postat av: Josefin ståhl

Så jävla tråkigt :/

2010-12-10 @ 16:57:13
URL: http://jossestahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback