Känslan är verklig

Detta dygn har varit alldeles för händelserikt för mig. Dock är det inget jag kan skriva om.

Nu hoppas jag att kvällen blir lugn och att jag bara kan få slappna av. Lillen vaknade till rejält för nån timme sen, vilket fick mig på bättre tankar. Även om det kan vara jobbigt när lillen sparkar så är det världens mest underbara känsla. Varje gång får jag bekräftelse om att han/hon är verklig, att detta är verklighet. Jag längtar tills min lilla älskling kommer och blir en större del i både mitt och i Mr X:s liv.

Peace

Kommentarer
Postat av: Josefin ståhl

jag saknar dig med =) Jag hoppas allt är bra med dig och lillen! Men är du inte nervös inför att föda?

2010-12-12 @ 18:31:34
URL: http://jossestahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback