Nyårs

Idag är det nyårs.

Ikväll kommer D och Liquid för att umgås på nyårsafton med mig. Känns konstigt att inte kunna dricka, men det är helt klart värt det.
Idag inleds även inleds även vecka 26 i graviditeten. Snart är det dags! Om 3 månader och 7 dagar är jag beräknad, men det känns som att det är bara nån vecka kvar. Tiden går så fruktansvärt fort.
Känner även att jag måste börja planera saker och ting, just för att jag är en person som vill att allt ska vara så planerat som det bara går.

Men nu måste jag ringa och väcka D så att han inte missar bussen och sen blir det att försöka hitta några sköna kläder jag kan ha ikväll. Det blir nog mjukisdressen jag fick av pappa Anders i julklapp.

Peace


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback