Same shit, diffrent day

Shit vad mycket som kan hända på en dag. Igår hann jag träffa massa människor, hann vara på äventyr och senare bli huggen i ryggen.
Att lita på någon är det värsta man kan göra, jag har börjat inse det nu. När ens bästa vän gör val som sårar, speciellt när dom vet att deras val kommer såra, så har det gått över gränsen.
Det finns dock 3 personer som jag litar på, sånna som jag känt länge och som jag vet att dom aldrig skulle vika från min sida.
Igår förlorade jag förtroendet för 2 personer, känns halvkonstigt eftersom jag litade på dom fullt ut och tänkte att dom va såna som aldrig skulle hugga nån i ryggen. Men alla kan ha fel ibland, vilket jag ganska uppenbart hade.

Du sa att du aldrig skulle lita på nån eftersom folk bara hugger varandra i ryggen, Guess what, du gjorde just samma misstag som alla andra.


Kommentarer
Postat av: Elin

You and me till the end honey <3

Ta inte åt dig utav alla skit, försök att stå på dig! Du är värd så sjukt mycket bättre!! änd you know it... puss

2010-01-21 @ 15:49:38
URL: http://elinalskarlivet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback