Blodprov är inte min grej..

Var och tog blodprov idag. Kände inte peppen då dom sa att jag var tvungen lämna blodprov för att få medicin. Värst var kanylfobi kan vara nära på att ställa till det, höll på skita i medicinen bara för att slippa ta proverna.
Tur nog så blev det bättre påvägen in till stan, jag var så kär i livet. Och väl inne i stan så fick jag träffa Elin som jag hade väldigt mycket tjejsnack med, vilket vi båda behövde.

Men nu ska jag försöka sova så jag får mig upp till skolan imorgon. Nej, jag har inte börjat om skolan, ska dit och hälsa på och även hämta hem en JO-anmälan som en lärare gått igenom för att se om jag kan gå vidare med den. Det kommer bli intressant och få höra vad man kan göra.

PEACE



Kommentarer
Postat av: mimmi

samma här..blod prov pga medicinen...hatar det...hatar nålar...

2010-03-24 @ 14:18:17
URL: http://mimmielsa.blogspot.com/
Postat av: jjojo

Hej! Fräsch blogg, bra jobbat.

Fräsch kvinna dessutom :)

Hör av dig om du är på karljakt, ta chansen nu, man lever bara en eller två gånger.

[email protected]



2010-04-02 @ 20:02:20
Postat av: ojjoj

Hej! Hormon-spreut, jag vill trycka min gamla svettiga chorizo i dig.

Jag runkade till nakenbilderna och kom i en ölburk dessutom :)

Hör av dig om du är på karljakt, ta chansen nu, jag är helt desperat.

[email protected]

2010-04-07 @ 00:13:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback