för mycket fritid,

DIG SJÄLV
1. hur lång är du? 1.62
2. vad är ditt fullständiga namn? Ewelina Diana Ellen Michaloff
3. har du långt hår? Det kan man väl säga att jag har
4. vilken hårfärg har du? Rött
5. sminkar du dig? Det händer väl
6. vem/vilka betyder mest för dig? familj & Vänner
7. vad har du för färg på dina underkläder just nu? Ljusrosa
8. vad vill du bli när du blir stor? miljonär
9. röker/snusar du? Snusar & Röker
10. dricker du? Varje dag
11. hur ofta duschar du? varje dag

FAMILJEN
1. bor dina föräldrar ihop? nej
2. vem är bäst, mamma eller pappa? Dom är lika bra
3. hur många syskon har du? 3 systrar & ca 10 bröder (ingifta, halvsyskon)
4. vad är det senaste du sa till din pappa? "Har du sett vad jag har skrivit på din logg? :D"
5. vilken mat lagade din mamma senast? Lax och potatis
6. hur många ställen har du bott på? 13 om jag inte glömt nått ställe
7. vem i din familj stör du dig mest på? Ingen. Dom är min familj
8. vilken familjemedlem är snällast? Alla, när dom vill
9. när hittade du senast på något tillsammans med ett syskon? Länge sedan..

VÄNNER
1. när var du senast med en vän? Idag
2. vem sov du hos senast av dina vänner? Kalle
3. vem vet allt om dig? ingen
4. vem har du varit kompis med längst? Hanna & Erika
5. vem känner dig bäst? Kalle
6. vem av dina vänner är mest korkad? Det måste nog vara jag
7.vem är den roligaste av dina vänner? Dan
8.vem är snyggast av dina vänner? Kalle

KLÄDER
1. vad har du på dig idag? Mjukisbyxor & Linne
2. har du bytt om idag? Ja
3. har du gett bort kläder nån gång? yes
4. har du ångrat ett klädköp nån gång? Kan hända
5. har du handlat kläder genom internet? Inte vad jag minns
6. har du ljugit om bh-storlek nån gång?
7. fulaste plagget andra könet kan ha? String
8. vad använder du för skor? De som känns bra

VÅGAR DU
1. skrika åt dina föräldrar? För ofta
2. klä dig annorlunda? Garanterat
3. vara dig själv? Oftast ja
4. pierca dig? Indeed
5. ge dig på utmaningar? Beror på humör
6. vara omogen? Allt för ofta
7. äta småkryp? oh aldrig!

SKOLAN
1. vad heter din skola? Har gått ut skolan
2. vad heter din favoritlärare? Mona
3. vad är ditt favoritämne? Turism
4. snyggaste läraren på skolan? Fanns det snygga lärare på skolan?
5. har du bra betyg? För att vara jag, ja
6. tråkigaste ämnet? Försäljning & Service
7. har du skolkat mycket senaste året? Har inte gått skola det senaste året
8. hur tar du dig till skolan? Åkte buss eller bil

TELEFON/MOBIL
Vem ringde dig senast? Kalle
Vem ringde du senast? Sassa Lu
Vem sms:a till dig senast? söderlund
Vem sms:a du till senast? Dan

Kommentarer
Postat av: Ellen

Jag visste inte att du också heter Ellen :)



Och du är gravid!!! Grattis! :D lycka till med allt, jag hoppas att du har det bra! :)

2010-09-15 @ 22:37:12
URL: http://yubaba.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback