Fortfarande jobbigt sjuk..

Jag hatar att vara sjuk, speciellt nu när det är aningen värre än en vanlig förkyldning. Men jag trotsade sjukdomen och gick upp till stan för att äta plättar med birgitt och småprata som vi alltid gör. Alltid lika trevligt!
Sen kom Elin som jag umgicks med då Birgitt for, senare tvärträffade vi även johanna och Jennie. Smekande!
Vi fyra bestämde oss för att gå in på Gina, och då träffade jag mamma och moster från ingenstanns. Jag pratade med mamma medans de andra kollade på kläder. Blir att träffa mamma nån dag framöver.

Nu ska jag byta kläder och gå och handla nå mat. Dock så är det lite svårt att hitta ett par byxor som sitter rätt eftersom de flesta har blivit för små i midjan. Men inget ska slängas eftersom efter April så kommer dom sitta som smort igen. Förhoppningsvis.

Peace out!


Kommentarer
Postat av: Elnas

Älskar verkligen den där bilden på dig! : )

2010-09-09 @ 09:47:42
URL: http://elnasistorstan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback