Min älskling

Den 27/3 - 11 klockan 20.36 så kom min lilla älskling till världen!

Just nu ligger han och sover sin skönhetssömn medans jag håller på att tvätta.
Han är verkligen världens finaste och mysigaste lilla kille man kan tänka sig. Jag har så mycket att berätta men kan inte tala om det i ord, det är en helt ny värld.
Jag hade tänkt skriva min förlossningsberättelse men jag kommer bara ihåg vissa delar så jag kommer lägga upp bilder från min förlossning ist.

Nu ska jag ta mig nån macka och vänta på att tvättmaskinen blir klar.


Kommentarer
Postat av: Lena

Stort grattis, vilken fin liten kille!! :)

2011-04-18 @ 06:12:13
URL: http://risinggirl.blogg.se/
Postat av: N

Så söt han är!

när lägger du upp bilderna från din förlossning? :)

2011-04-19 @ 10:02:43
Postat av: Jenny

åhhh fyy vilken jätte söt bebis du har! Lycka till med allt! :D

2011-10-04 @ 19:29:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback