Bra jobbat

Jag har gjort massor idag känns det som, och det känns super! Jag har bakat en saffranskaka och en kokostoscakaka, jag har städat och skurat hallen, jag har även diskat lite, vi har varit och handlat, och så har jag busat och myst med Sam en hel del. Bra jobbat Ewelina!
Jag älskar känslan när man har städat, det känns rätt underbart.

Imorgon ska vi hämta hit mitt älskade ekbord, hoppas det blir fint. Kanske passar på att ta hit lite tavlor också.
Jag har så mycket ideér om hur jag skulle vilja göra i lägenheten, som att sätta upp saker på väggarna, kanske köpa hit några blommor osv. Men allt måste få ta sin tid, det blir inte bra om man bara ska stress göra saker.

Men nu ska jag gå och sova så att jag är utvilad och glad när pappa hämtar oss, kommer bli kanonkul!

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback