Tandläkarskräck

Det blev inte så mycket städ idag som jag hade planerat men jag fann orken att dammtorka lite överallt och dammsuga, så lite blev gjort iaf. Sen så har min älskling fixat min dator lite så att det inte laggar hela tiden och nu kan jag även se på film utan att bilden stannar upp medans ljudet fortsätter, tack älskling!

Imorgon så ska jag till tandläkaren, och som rubriken säger så har jag tandläkarskräck. Det är tack vare en tandläkare som sa "jag ser på dig när du får ont och då tar jag en liten paus", men den lilla pausen kom aldrig och där kom min tandläkarskräck. Jag ska laga en gammal lagning som har lossnat, misstänker att det kan vara dom där farligt goda Risen som ställde till det för mig.
Jag tar hellre 10 blodprov än att fara till tandläkaren, och nu så ska jag på samma dag fara till tandläkaren och antagligen så lagar jag inte utan bedövning så då måste jag ju få en såndär spruta också.
Dock så ska Kalle och Sam följa med så då kanske jag klarar det bättre, men det är fortfarande riktigt kusligt att vara hos tandis.

Aja, nu ska jag försöka sova så gott det går. Har haft problem att sova de senaste dagarna eftersom jag gruvar mig så mycket för morgondagen.
Lycka till åt mig imorgon iaf, sleep tight.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback