En lugn dag är en bra dag

Dagen har spenderats hemma i lägenheten. Det är rätt härligt att få vara hemma och bara vara.

Igår så vara jag och åt middag med pappa Kent och bror. Vi for även och köpte mig en hårddisk med ca 2000 gig, så nu kan jag se filmerna på tv:n ist för att måste se dom på datorn.

Jag har faktiskt inte så mycket mer att skriva en dag som denna, förutom till personen som kommenterade mitt tidigare inlägg;

Du har inget med saken att göra, och det är ganska uppenbart att du inte vet något om läget heller. Och det du antyder om att jag fixat med soc visar att du inte har nån större aning om vad det handlar om. Vill du ha något sagt så kan du ju lämna namn och stå för vem du är eller prata med mig så slipper vi dessa missförstånd.
Och att du hoppar på någon som står mig så pass nära är inte acceptabelt och därför tar jag bort din kommentar.

Peace

Kommentarer
Postat av: Maria

Kul att se att det finns en massa människor som är avundsjuka och inget annat har att se än dig på prio ett-listan=) nice att du är högaktuell fortfarande!!! Stå på dig/kram

2011-02-11 @ 23:02:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback