Grattis storebror!

Igår var jag och fikade med Mr X och hans mor. Det var riktigt trevligt!
Innan så var jag riktigt nervös eftersom jag inte hade träffat hans mamma tidigare, men det visade sig att jag hade varit nervös i onödan. Vi fikade, pratade och hade jättetrevligt. Kändes riktigt bra.

Idag så fyller min kära storebror Jonathan 23 år. Så jag väntar på att pappa Kent ska sluta jobba, fara hem och rasta hundarna och komma tillbaka till stan så att vi kan fira Jonte.
Annars så har dagen varit riktigt lugn framför datorn med film och mat.
Har även legat och pratat med lilleman i magen som jag tror börja bli less och vill komma ut snart. Han är rätt slö just nu, vilket kan bero på att han hade ett misstänkt joggingpass inatt. Och energin kommer helt klart från hans pappas sida, det finns ingen annan förklaring.

Men nu ska jag se Nightwatch och jag får hoppas att den är bra.

Grattis storebror på födelsedagen!



Peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback