Börja om att blogga, kanske

Nu har jag inte bloggat på en väldigt lång tid känns det som, så det kanske är dags att blogga ibland iaf.
Dock så har jag ingen aning om vad jag ska skriva riktigt.

Idag skulle jag träffa Sassa men hon var inte på mötesplatsen, så jag funderar vars kvinnan har tagit vägen. Jag får se om hon hör av sig eller om vi ska ses en annan dag. Tanken var att hon skulle få komma och titta på min lägenhet.
Trots att jag bott här typ en månad så har inte alls många varit här. Det kan dock bero på att jag nästan aldrig bjuder hit folk.
Jag tycker det är så jobbigt om man helt plötsligt känner för att vara ensam och så ska man skicka ut dom som är och hälsar på, då är det bättre att hälsa på andra ist så man kan fara när man känner för det. Det kanske låter konsigt att göra så, men jag blir lätt less på att umgås med folk och uppskattar verkligen tiden jag har för mig själv.

Igår var jag hos barnmorskan med mamma och vi mätte magen och lyssnade på hjärtljuden. Det kändes bra att ha med sig mamma faktiskt, hon är extremt stöttande på sitt sätt och jag är glad att hon ville följa med.
Plus att jag har en skitsöt barnmorska också. Tre pratande kvinnor kan inte sluta dåligt.
Sen så lagade jag även spagetti och köttfärsås för första gången igår. Självklart så hade jag mamma här och hjälpte mig, annars hade det nog slutat i katastrof. Men det vart hur gott som helst och jag frös in matlådor så att jag har till nästa gång jag är sugen på spagetti och köttfärsås.

Nu ska jag se ett avsnitt Charmed tror jag. Ska nog även koka nått ägg, rosta nån macka och dricka en stor kopp te.

Peace


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback