Han är så duktig, min stjärna!

Idag var jag och hade ett rätt viktigt möte. Men det var inte det som gjorde dagen viktig, utan lilleman sög på tummen massor idag! Det har jag inte tidigare sett, men idag upptäckte jag denna stora händelse.
Han har även rullat på sidan från ryggläge några gånger på senaste tiden. Han är världens duktigaste!

Han fyller våra dagar med glädje och skratt, en obeskrivlig lycka har trätt fram och förgyllat våra liv. Känslan som finns går inte att beskriva med alla ord i världen. En känsla som man bara kan känna när man själv är i samma sits.

Vi får se våran son växa och ständigt lära sig nya saker, lära sig om världen utanför min mage. Att det skulle vara såhär underbart fanns inte i mina tankar, jag trodde det skulle vara underbart men inte såhär otroligt underbart.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback