Sommaren är äntligen här!

Idag har det varit så oerhört varmt och nu kan man verkligen säga att sommaren är här!
Jag och lille Sam har varit till distriktsköterskan idag där han blev vägd och mätt, han är nu 59 cm och väger 5,4 kg. Han har alltså växt 10 cm sen han föddes, min stora lilla kille.
Sen när Kalle kom in till stan så gick vi och köpte en bok till mig och en till Kalle, boken jag köpte var "Jenna Jameson; Att älska som en porrstjärna", en bok som jag starkt rekomenderar till er som vill ha en bok att läsa i sommar.
Efter vi köpt våra böcker så gick vi förbi kalles föräldrar och hälsade på ett tag innan vi begav oss hem.

Nu så har vi tänkt se nån bra film och ta det lugnt, lilleman sover i sin vagn och har det supermysigt.
Sam har börjat sova mycket längre på nätterna nu, vilket är riktigt skönt för oss. Han har även börjat vilja bli hållen mer, alltså han kan bli lite arg men blir lugn när man plockar upp honom och myser med han. Det är en helt underbar känsla att han blir lugn när man håller honom och att han bara vill mysa med en ibland.

Men nu börjar lilleman låta lite så jag ska ta och plocka upp honom och pussa på honom i mängder, min lilla pussgurka!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback