Den välomtalade barnvagnen!

Jag är sämst på att skriva i bloggen, men jag kommer nog ha mer att skriva om när lilleman har kommit. Men som jag säger varje gång, jag ska försöka skärpa till mig!

Nu har jag äntligen hittat min usb-sladd till mobilen så nu kommer bilden på barnvagnen upp.



Jag älskar verkligen min barnvagn! Det är en emmaljunga -06 som jag fick köpa av Frida. Tack Frida!
Så nu tycker jag att det är dags för lilleman att komma ut så att jag får glida omkring med vagnen. Jag har redan kört omkring med den i lägenheten, jag kan inte låta bli.

Peace!

Kommentarer
Postat av: frida

va härligt att du är nöjd!!:):) håller på att försöka få hit skötbord osv om du ville låna?:):)

2011-03-08 @ 08:32:46
URL: http://shooooo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback