Jag är en förbättrad version av mig själv

Jag är verkligen skitdålig på att uppdatera bloggen. Men en grej som är ny, det är att jag ska inte säga att jag ska bli bättre för det är ganska uppenbart att det inte blir något av.

Dagen har spenderats i sängen, vilket alltid är lika skönt. Det är dock inte bara för att det är skönt att ligga och knodda utan även för att det är krångligt att få sig upp ur sängen. Så när jag väl har lagt mig så stiger jag inte upp i onödan.

Imorgon ska jag och mamma hämta lillemans säng, vilket känns helt underbart! Jag längtar tills jag får bädda till den lilla sängen och göra det mysigt.
Så det enda som saknas nu är min lilla bebis, men han verkar vara väldigt mammakär och har inte det minsta bråttom att komma ut. Men jag ska inte klaga utan jag får vara glad att jag vet vars jag har honom och njuta av tiden då han är i magen. För när han väl har kommit ut så kommer tiden gå så fort och huxflux så är han tonåring och då kommer han säkert inte vilja sitta hemma med mig och se halv 8 hos mig.

Jag har även märkt hur mammakär jag själv har blivit. Om jag inte får prata med mamma minst en gång per dag så känner jag mig helt plötsligt väldigt ensam. Jag har gått från att nästan inte ens vilja ha med mamma att göra till att jag måste prata med henne varje dag och försöker näst inpå att få flytta hem till henne så att jag alltid ska ha henne nära.
Det är knasigt hur man kan förändras, men alla förändringar är inte till det sämre utan det kan bli till så mycket bättre.

Nu ska jag prata lite med D och sen ska jag försöka sova.


Peace!

Kommentarer
Postat av: Anonym

grattis till liten, får väl se hur detta går, intressant!

2011-03-29 @ 19:41:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback